Sprawozdania i plany remontów
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2022 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2023
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2021 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2022
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2020 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2021
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2019 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2020
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2018 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2019
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2017 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2018
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2016 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2017
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2015 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2016
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2014 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2015
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2013 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2014
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2012 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2013
Ze względu na wystąpienie Pandemia COVID-19 planowane roboty remontowe zostały przesunięte w czasie.
Plany remontów na kolejne lata będą publikowane powyżej w formie dodatku do gazety „Wspólne Sprawy” jako „Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla”.
PLAN REMONTÓW NA ROK 2020
Plan remontów na rok 2020 zatwierdzony uchwałą nr 5/2019 w dniu 20.11.2019 przez Radę Osiedla Janów.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
20 000 |
|
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
20 000 |
IV |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
20 000 |
|
Malowanie klatek schodowych |
ul. Zamkowa 61, 61a, 61b, 61c |
20 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne wod-kan, gaz, c.c.w. |
Ogółem: |
90 000 |
|
Założenie instalacji drenażowej wokół budynku
|
ul. Zamkowa 49 ul. Zamkowa 51 ul. Zamkowa 53 |
90 000 |
I-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
92 000 |
|
Montaż systemów szlabanów na drogach wewnątrz osiedlowych 4 szt
|
ul. Zamkowa 52 ul. Zamkowa 69 ul. Zamkowa 81c ul. Zamkowa 89 |
92 000 |
II-III |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
Spłata rat pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
50 000 |
|
Odsetki dotyczące spłaty pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
490 |
|
Wykaz aktualnych robót dla wykonawców znajduję się w zakładce Szukamy solidnych wykonawców
PLAN REMONTÓW NA ROK 2019
Plan remontów na rok 2019 zatwierdzony uchwałą nr 3/2018 w dniu 05.12.2018 przez Radę Osiedla Janów.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
20 000 |
|
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
20 000 |
IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
400 000 |
|
Remont dróg i parkingów |
ul. Zamkowa 52, 54, 56, 58 |
400 000 |
III-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
Spłata rat pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
19 810 |
|
Odsetki dotyczące spłaty pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
150 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2018
Plan remontów na rok 2018 zatwierdzony uchwałą nr 12/2017 w dniu 22.11.2017 przez Radę Osiedla Janów.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
20 000 |
|
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
20 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
140 000 |
|
Remont dachu budynku - wymiana pokrycia na papę termozgrzewalną oraz wymiana rynien i rur spustowych z obróbkami dekarskimi |
ul. Zamkowa 83, 85, 87, 89 |
140 000 |
I-II |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
20 000 |
|
Malowanie klatek schodowych – przez pracowników Administracji Osiedla (koszt zakupu mater. bud.)
|
ul. Zamkowa 52, 54, 56, 58, 60 |
20 000 |
II-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
Spłata rat pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
56 670 |
|
Odsetki dotyczące spłaty pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
460 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2017
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2017 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 20.12.2016, Rada Osiedla Janów na posiedzeniu w dniu 03.01.2017 zatwierdziła uchwałą Nr 2/2017 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2017.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
25 000 |
|
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
25 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
170 000 |
|
Remont dachu budynku - wymiana pokrycia na papę termozgrzewalną oraz wymiana rynien i rur spustowych z obróbkami dekarskimi |
ul. Zamkowa 83, 85, 87, 89 |
170 000 |
II-III |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
14 000 |
|
Malowanie klatek schodowych – przez pracowników Administracji Osiedla (koszt zakupu mater. bud.)
|
ul. Zamkowa 63, 65, 67, 69 |
14 000 |
I-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
Spłata rat pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
56 670 |
|
Odsetki dotyczące spłaty pożyczki z funduszu interwencyjnego |
Ogółem: |
460 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2016
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2016 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 02.12.2015, Rada Osiedla Janów na posiedzeniu w dniu 09.12.2015 zatwierdziła uchwałą Nr 9/2015 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2016.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
5 000 |
|
Malowanie klatek schodowych – przez pracowników Administracji Osiedla (dokończenie remontu z 2015 roku) |
ul. Zamkowa 81c |
5 000 |
I |
Mała architektura |
Ogółem: |
430 000 |
|
Remont drogi osiedlowej i przyległych chodników, remont miejsc postojowych – wymiana nawierzchni na kostkę betonowo-brukową |
ul. Zamkowa 61c, 69, 81, 81c, 83, 89 |
430 000 |
I |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2015
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2015 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 10.12.2014, Rada Osiedla Janów na posiedzeniu w dniu 03.12.2014 zatwierdziła uchwałą Nr 6/2014 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2015.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
40 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
14 000 |
IV |
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 2 i 3 dostępny w Administracji |
26 000 |
IV |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
20 000 |
|
Malowanie klatek schodowych – przez pracowników Administracji Osiedla |
ul. Zamkowa 81, 81a, 81b, 81c |
20 000 |
I-IV |
Roboty elektryczne |
Ogółem: |
16 000 |
|
Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych na ''ledowe'' |
ul. Zamkowa 61, 61b, 61c, 81, 81a, 81b, 81c
|
16 000 |
I-II |
Mała architektura |
Ogółem: |
300 000 |
|
Remont drogi osiedlowej i przyległych chodników, remont miejsc postojowych – wymiana nawierzchni na kostkę betonowo-brukową |
ul. Zamkowa 47, 49, 51, 53, 81c, 83, 85, 87, 89 |
300 000 |
II-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2014
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2014 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 08.01.2014, Rada Osiedla Janów na posiedzeniu w dniu 14.01.2014 zatwierdziła uchwałą Nr 2/2014 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2014.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
20 000 |
|
Realizowana we własnym zakresie – koszty refundacji |
Zał. Nr 2 i 3 dostępny w Administracji |
20 000 |
IV |
Roboty malarskie |
Ogółem: |
20 000 |
|
Malowanie klatek schodowych – przez pracowników Administracji Osiedla |
ul. Zamkowa 47, 49, 51, 53 |
20 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne wod-kan, gaz, c.c.w. |
Ogółem: |
95 000 |
|
Wymiana pionów kuchennych - kanalizacyjnych i zimnej wody |
ul. Zamkowa 52, 54, 56, 58, 60 |
95 000 |
I-II |
Roboty elektryczne |
Ogółem: |
40 000 |
|
Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych na ''ledowe'' – przez pracowników Administracji Osiedla |
ul. Zamkowa 54, 58, 60, 61, 61b, 61c, 63, 65, 67, 69, 81, 81a, 81b, 81c, 83, 85, 87, 89
|
40 000 |
II-III |
Mała architektura |
Ogółem: |
250 000 |
|
Remont drogi osiedlowej i przyległych chodników – wymiana nawierzchni na kostkę brukową |
ul. Zamkowa 47, 49, 51, 53 |
250 000 |
III-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
5 080 |
|
|