KOMUNIKAT !!! Szanowni Mieszkańcy, Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa częściowo przywraca bezpośrednią obsługę mieszkańców w Siedzibie Dyrekcji, Administracjach Osiedli i Zakładach Celowych (Zakład Ciepłowniczy/Zakład Zieleni, Serwis Techniczny, Zakład Usług Parkingowych). Od 01.06.2020 przywraca się możliwość osobistego załatwiania spraw: poniedziałek godz. 09:00-13:00, środa godz. 12:00-16:00. Kasa czynna: poniedziałek, środa, czwartek 10:00-15:00, wtorek 10:00-17:00, piątek 10:00-13:00. W wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość indywidualnego, bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Spółdzielni, poza wyznaczonymi powyżej dniami, po uprzednim telefonicznym umówieniu. W związku z zapobieganiem i przeciwdziałaniem zakażeniu koronawirusem SARS-CoV-2 w dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania wszelkich spraw drogą pocztową, mailową lub telefonicznie. Istnieje możliwość złożenia pism do skrzynek podawczych usytuowanych w oznaczonych, wyizolowanych miejscach znajdujących się w siedzibach jednostek organizacyjnych Spółdzielni. Sprawy członkowskie (32) 20-84-727, 728, 729. Sprawy opłat za mieszkanie (32) 20-84-870, 719, 720, 721, 722. Sprawy remontowe (32) 20-84-791, 792, 873. Sprawy eksploatacji budynków (32) 20-84-784, 785. Serwis Techniczny (32) 25-82-075. Pozostałe ważne numery telefonów zamieszczone są w stopce na drugiej stronie każdego numeru gazety „Wspólne Sprawy” oraz na stronie www.ksm.katowice.pl w zakładce "Kontakt". Obsługa mieszkańców będzie odbywać się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa (pomiar temperatury, dezynfekcja rąk, rękawiczki, maseczka). Osoby z podwyższoną temperaturą ciała nie będą wpuszczane na teren obiektów Spółdzielni. Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń we własnym oraz wspólnym interesie Mieszkańców i pracowników naszej Spółdzielni.

 

Wiadomości
 

 
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Ścigały w dniu 28.10.2020 2020-10-27

W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż w dniu 28.10.2020 od godz. 09:00 do godz. 12:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Ścigały 2, 2a, 4, 6, 8, ul. Kopalniana 2c, ul. Markiefki 32, 34, 36. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00, pod 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.



 
Przeszkody pokonane i możliwości niewykorzystane 2020-10-27

Wielu spośród ogólnej liczby członków Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej ma już, jak się to mówi, „swoje lata" (nikomu jego wieku nie wypominając). Osoby młodsze to również spora część naszej spółdzielczej wspólnoty. Jednak – niezależnie od wieku, od swej dorosłości, dojrzałości, wiedzy, wykształcenia, doświadczenia, umiejętności – sytuacja, w jakiej znaleźliśmy się w bieżącym roku sprowadziła niemal każdego z nas, w obliczu światowej pandemii COVID-19 (jako cząstkę globalnego społeczeństwa), do roli ...



 
Przerwa w dostawie wody dla os. Śródmieście w nocy 23.10.2020 2020-10-22

Katowickie Wodociągi S.A. informują, że w nocy 23.10.2020 od godz. 03:00 do godz. 05:00 nastąpi przerwa w dostawie wody dla odbiorców przy: ul. Macieja 3, 5. Zakłócenia związane są z pracami na sieci wodociągowej. Szczegółowych informacji na temat czasu trwania prac udzielają przedstawiciele Katowickich Wodociągów S.A. pod 32 25 64 809 oraz pod bezpłatnym numerem 994. Za utrudnienia przepraszamy. Katowickie Wodociągi S.A.



 
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Ściegiennego w dniu 22.10.2020 2020-10-22

W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż dnia 22.10.2020 od godz. 08:00 do godz. 20:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Brzoskwiniowa, ul. Gruszowa, ul. Jabłoniowa, ul. Morelowa, ul. Ściegiennego. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00, pod 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.



 
Awaria na sieci ciepłowniczej w dniu 22.10.2020 2020-10-21

W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż w dniu 22.10.2020 od godz. 08:00 do godz. 20:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: os. Graniczna, os. Ligota, os. Śródmieście, os. im. A. Zgrzebnioka. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.



 
Przegląd przewodów kominowych os. Centrum-I 03-05.11.2020 2020-10-21

Szanowni Mieszkańcy ! Administracja Osiedla Centrum-I przedstawia harmonogram przeglądu przewodów kominowych II-termin ostateczny w 2020. Prosimy o udostępnienie mieszkań w godzinach od 16:30 do 18:00 ! (Ustawa Prawo Budowlane, art. 62, pkt. 1, ust. 1c). Kontrole przeprowadzać będą: Zakład Usług Kominiarskich Grzegorz Łakomik. Pracownicy posiadają przy sobie odpowiednie upoważnienia i identyfikatory ...



 
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Centrum-I w dniach 23-24.10.2020 2020-10-21

W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż od dnia 23.10.2020 od godz. 14:00 do dnia 24.10.2020 godz. 18:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Ordona 7. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz pod numerem 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod numerami telefonów 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.



 
Odczyt i wymiana podzielników kosztów ciepła w mieszkaniach 2020-10-20

Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje mieszkańców, że w niżej wymienionym terminie przedstawiciele firmy ista Polska, w związku z kończącym się okresem gwarancyjnym, będą dokonywać odczytu i wymiany podzielników kosztów ciepła w mieszkaniach. Uprzejmie prosimy o umożliwienie łatwego dostępu do grzejników tj. odsunięcie przedmiotów uniemożliwiających swobodny dostęp podczas wymiany. Zabezpieczenia koronawirus: Pracownicy firmy ista Polska powinni być wyposażeni w maseczki, przyłbice, rękawiczki oraz ...


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji: Polityka prywatności (Cookies-RODO)