SprawozdaniA i PLANY REMONTÓW
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2022 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2023
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2021 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2022
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2020 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2021
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2019 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2020
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2018 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2019
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2017 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2018
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2016 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2017
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2015 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2016
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2014 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2015
Sprawozdanie z działalności Zarządu KSM, Rady Osiedla i Administracji za 2013 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2014
Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji za 2012 oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla na 2013
Ze względu na wystąpienie Pandemia COVID-19 planowane roboty remontowe zostały przesunięte w czasie.
Plany remontów na kolejne lata będą publikowane powyżej w formie dodatku do gazety „Wspólne Sprawy” jako „Sprawozdanie z działalności Rady Osiedla i Administracji oraz projekt Planu remontów i Działalności SOiK Osiedla”.
PLAN REMONTÓW NA ROK 2019
Plan remontów na rok 2019 zatwierdzony uchwałą nr 1/24/2018 w dniu 26.11.2018 przez Radę Osiedla im. J. Kukuczki.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
80 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
30 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
50 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
365 000 |
|
Remont kapitalny dachu |
ul. Kurpiowska 1, 3, 5, 7 |
160 000 |
II-III |
Remont kapitalny dachu |
ul. Sandomierska 5, 7, 9, 11, 13, 15 |
200 000 |
II-III |
Naprawa pokrycia dachowego: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
5 000 |
II-IV |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
9 000 |
|
Naprawa balkonów |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
9 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne wod-kan, gaz, c.c.w. |
Ogółem: |
55 000 |
|
Wymiana poziomów kanalizacji sanitarno/deszczowej |
ul. Sandomierska 17, 19, 21, 23, 25 |
55 000 |
II-IV |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
3 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
3 000 |
I-IV |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
6 000 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
6 000 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
805 000 |
|
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (II etap) |
ul. Kujawska 3, 3a, 3b |
330 000 |
I-II |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (I etap) - przeniesienie z 2018 |
ul. Sandomierska 17, 19, 21, 23, 25
|
450 000 |
III-IV |
Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu kapitalnego balkonów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę |
ul. Sandomierska 12, 14
ul. Podhalańska 8, 10
|
25 000 |
III-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
130 000 |
|
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw |
5 000 |
II |
Remont nawierzchni drogi i miejsc postojowych |
ul. Wrocławska 32, 34, 36, 38
ul. Wrocławska 46, 48 |
70 000 |
II-III |
Remont chodnika i schodów terenowych |
ul. Podhalańska 12 |
40 000 |
II-III |
Wykorzystanie miejsc po wycince drzew na zatoki postojowe (adaptacja) |
Teren Osiedla |
10 000 |
II-III |
Likwidacja barier architektonicznych - naprawa chodnika |
ul. Podhalańska 26 |
3 000 |
II-III |
Naprawa nawierzchni śmietnika |
ul. Wrocławska 46, 48 |
2 000 |
II-III |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
90 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) - 30 szt. dźwigów |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
90 000 |
I-IV |
Inne roboty |
Ogółem: |
400 000 |
|
Wyburzenie budynku kotłowni/wymiennikowni - przeniesienie z 2018 |
ul. Wróblewskiego 28 |
100 000 |
II-IV |
Wykonanie projektu i montaż instalacji wodociagowej hydrantowej wewnętrznej(p. poż.) |
ul. Lubuska 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
300 000 |
II-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
Wykaz aktualnych robót dla wykonawców znajduję się w zakładce Szukamy solidnych wykonawców
PLAN REMONTÓW NA ROK 2018
Plan remontów na rok 2018 zatwierdzony uchwałą nr 7/20/2017 w dniu 23.11.2017 przez Radę Osiedla im. J. Kukuczki.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
100 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
50 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
643 000 |
|
Remont kapitalny dachu |
ul. Podhalańska 12, 14, 16, 18 |
170 000 |
II-III |
Remont kapitalny dachu |
ul. Kurpiowska 2, 4, 6, 8 |
190 000 |
II-III |
Remont kapitalny dachu |
ul. Sandomierska 6, 8, 10, 10a
ul. Łużycka 2, 2a, 4
|
275 000 |
II-III |
Naprawa pokrycia dachowego: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
8 000 |
II-IV |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
33 000 |
|
Naprawa ubytków betonu i ubytków tynku na balkonach: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
7 000 |
I-IV |
Podwyższenie kominów z montażem nasad kominowych |
ul. Podhalańska 16, 18 |
23 000 |
II-III |
Naprawa schodów wejściowych do lokalu użytkowego (od strony południowej) |
ul. Wrocławska 42 |
3 000 |
II |
Roboty instalacyjne wod-kan, gaz, c.c.w. |
Ogółem: |
7 000 |
|
Wymiana odcinka kanalizacji deszczowej (przy lokalu użytkowym) |
ul. Wrocławska 36 |
7 000 |
II-III |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
3 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
3 000 |
I-IV |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
5 000 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
5 000 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
525 000 |
|
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (I etap) |
ul. Kujawska 3, 3a, 3b |
210 000 |
II-IV |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (I etap) |
ul. Sandomierska 17, 19, 21, 23, 25
|
300 000 |
III-IV |
Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu kapitalnego balkonów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (przesunięcie z 2017) |
ul. Sandomierska 17, 19, 21, 23, 25 |
15 000 |
I-II |
Mała architektura |
Ogółem: |
30 000 |
|
Wykonanie wycinki suchych drzew oraz nasadzeń zgodnie z Decyzją UM Katowice |
Teren Osiedla |
25 000 |
I-IV |
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw |
5 000 |
II |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
100 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) - 30 szt. dźwigów |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
100 000 |
I-IV |
Inne roboty |
Ogółem: |
100 000 |
|
Wyburzenie budynku kotłowni/wymiennikowni |
ul. Wróblewskiego 28 |
100 000 |
II-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2017
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2017 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 07.12.2016, Rada Osiedla im. J. Kukuczki na posiedzeniu w dniu 21.12.2016 zatwierdziła uchwałą Nr 6/10/2016 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2017.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
100 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
50 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
180 000 |
|
Remont kapitalny dachu |
ul. Wrocławska 32, 34, 36, 38 |
165 000 |
II-III |
Naprawa pokrycia dachowego: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
15 000 |
II-III |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
50 000 |
|
Naprawa ubytków betonu i ubytków tynku na balkonach: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
15 000 |
I-IV |
Podwyższenie kominów z montażem nasad kominowych |
ul. Podhalańska 12, 14 |
35 000 |
II-IV |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
3 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
3 000 |
I-IV |
Roboty elektryczne |
Ogółem: |
9 000 |
|
Naprawa instalacji odgromowej (naprawy zwodów, przewodów odprowadzających, uziomów) |
Teren Osiedla |
9 000 |
I-III |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
4 000 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
4 000 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
897 000 |
|
Remont kapitalny balkonów - kontynuacja z 2010 r. - przejściowe finansowanie z funduszu część B |
ul. Lubuska 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
332 000 |
I |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (kontynuacja z 2016 r.) |
ul. Sandomierska 6, 8, 10, 10a
ul. Łużycka 2, 2a, 4
|
540 000 |
I-III |
Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu kapitalnego balkonów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę |
ul. Kujawska 3, 3a, 3b |
10 000 |
III-IV |
Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu kapitalnego balkonów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę |
ul. Sandomierska 17, 19, 21, 23, 25 |
15 000 |
III-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
187 000 |
|
Wykonanie wycinki suchych drzew oraz nasadzeń zgodnie z Decyzją UM Katowice |
Teren Osiedla |
25 000 |
I-IV |
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw przy ul. Sandomierskiej i ul. Lubuskiej |
5 000 |
II-III |
Remont i wykonanie zadaszenia obudów istniejących śmietników (kontynuacja) |
Teren Osiedla |
25 000 |
II-IV |
Remont chodnika (strona wschodnia) |
ul. Karpacka 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14 |
72 000 |
II-IV |
Remont chodnika (strona wschodnia) |
ul. Kurpiowska 2, 4, 6, 8 |
45 000 |
II-IV |
Wykorzystanie miejsc po wycince drzew na zatoki postojowe (adaptacja) |
Teren Osiedla |
15 000 |
II-IV |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
105 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
105 000 |
I-IV |
Inne roboty |
Ogółem: |
100 000 |
|
Wykonanie projektu i montaż instalacji wodociągowej hydrantowej wewnętrznej (p.poż.) |
ul. Lubuska 7, 9 |
100 000 |
I-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2016
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2016 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 14.12.2015, Rada Osiedla im. J. Kukuczki na posiedzeniu w dniu 21.12.2015 zatwierdziła uchwałą Nr 13/1/2015 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2016.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
100 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Wymiana stolarki drzwiowej |
Ogółem: |
9 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnego użytku |
ul. Sandomierska 10a ul. Karpacka 9 |
9 000 |
II-III |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
10 000 |
|
Naprawa ubytków betonu i ubytków tynku na balkonach: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
10 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
2 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
2 000 |
I-IV |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
4 000 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
4 000 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
1 150 000 |
|
Remont kapitalny balkonów - kontynuacja z 2010 r. - przejściowe finansowanie z funduszu część B |
ul. Lubuska 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
600 000 |
I |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (I etap) |
ul. Sandomierska 6, 8, 10, 10a
ul. Łużycka 2, 2a, 4
|
550 000 |
II-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
276 000 |
|
Wykonanie wycinki suchych drzew oraz nasadzeń zgodnie z Decyzją UM Katowice |
Teren Osiedla |
20 000 |
I-IV |
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw przy ul. Sandomierskiej i ul. Lubuskiej |
5 000 |
II-III |
Remont nawierzchni drogi wraz z reorganizacją komunikacji samochodowej oraz ze zwiększeniem miejsc postojowych (kontynuacja z 2015 r.) |
ul. Wrocławska 40, 42, 44 |
138 000 |
II-III |
Remont chodnika |
ul. Lubuska 12, 14 |
7 000 |
II-III |
Poszerzenie miejsc postojowych (strona północna) |
ul. Wróblewskiego 28, 30, 32, 34 |
15 000 |
II-III |
Remont nawierzchni placu zabaw (c.d.) |
ul. Lubuska 4-14 |
35 000 |
III |
Wykonanie obudów i zadaszenia istniejących śmietników |
Teren Osiedla |
25 000 |
II-IV |
Wykonanie miejsc postojowych (strona południowa - skarpa) |
ul. Sandomierska 5, 7, 9, 11, 13, 15 |
20 000 |
II-III |
Remont chodnika (okolice przystanku autobusowego) |
ul. Wrocławska 44 |
5 000 |
III |
Wykonanie miejsc postojowych (strona północna) |
ul. Podhalańska 18 |
6 000 |
III |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
110 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
110 000 |
I-IV |
Inne roboty |
Ogółem: |
28 000 |
|
Montaż klimatyzacji - siedziba Administracji Osiedla |
ul. Wrocławska 30 |
28 000 |
I-II |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2015
W związku z brakiem uwag i wniosków do projektu Planu remontów na rok 2015 w trakcie Zebrania Osiedlowego, które odbyło się dnia 18.12.2014, Rada Osiedla im. J. Kukuczki na posiedzeniu w dniu 28.01.2015 zatwierdziła uchwałą Nr 1/57/2015 niżej wymieniony Plan remontów na rok 2015.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
100 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
50 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
185 000 |
|
Remont kapitalny dachu (przeniesienie z 2014) |
ul. Wrocławska 40, 42, 44 |
122 000 |
I-II |
Remont kapitalny dachu (przeniesienie z 2014) |
ul. Wrocławska 46, 48 |
63 000 |
I-II |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
6 000 |
|
Naprawa ubytków betonu i ubytków tynku na balkonach: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
6 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
2 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
2 000 |
I-IV |
Roboty elektryczne |
Ogółem: |
6 000 |
|
Wykonanie instalacji odgromowej (lokal użytkowy) |
ul. Podhalańska 16 |
3 000 |
II |
Wykonanie instalacji odgromowej (lokal użytkowy) |
ul. Łużycka 2 |
3 000 |
II |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
3 000 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
3 000 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
1 508 000 |
|
Remont kapitalny balkonów - kontynuacja z 2010 r. - przejściowe finansowanie z funduszu część B |
ul. Lubuska 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
600 000 |
I |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji w oparciu o projekt budowlany (II etap) |
ul. Kujawska 1, 1a, 1b, 1c ul. Wiślana 2, 2a, 2b |
898 000 |
I-III |
Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu kapitalnego balkonów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę |
ul. Sandomierska 6, 8, 10, 10a
ul. Łużycka 2, 2a, 4
|
10 000 |
III-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
139 000 |
|
Wykonanie wycinki suchych drzew oraz nasadzeń zgodnie z Decyzją UM Katowice |
Teren Osiedla |
25 000 |
I-IV |
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw |
5 000 |
II-III |
Renowacja skweru J. Kocurka (c.d.) |
ul. Kujawska 3, 3a, 3b, ul. Lubuska 12, 14 |
34 000 |
II-III |
Remont nawierzchni drogi wraz z reorganizacją komunikacji samochodowej oraz ze zwiększeniem miejsc postojowych (I etap) |
ul. Wrocławska 40, 42, 44 |
75 000 |
II-IV |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
130 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
130 000 |
I-IV |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
PLAN REMONTÓW NA ROK 2014
Zadania rzeczowe umieszczone w Planie Remontów funduszu remontowego część „B” na rok 2014, które mogą zostać wykonane w ramach dostępnych środków finansowych, przedstawiają się następująco (zatwierdzono Uchwałą nr 1/45/2014 Rady Osiedla z dn. 15.01.2014 r.) - zmiany wynikają m.in. w związku z przyjęciem wniosków na Zebraniu Osiedlowym w dniu 09.01.2014 r.
Rodzaj i opis robót |
Adres budynku |
Wartość robót [zł] |
Termin wykonania (kwartał) |
Wymiana stolarki okiennej |
Ogółem: |
106 000 |
|
Realizowana przez Spółdzielnię w mieszkaniach |
Zał. Nr 1 dostępny w Administracji |
50 000 |
III-IV |
Realizowana przez Spółdzielnię na klatkach schodowych i pomieszczeniach ogólnego użytku |
Zał. Nr 2 dostępny w Administracji |
6 000 |
III-IV |
Realizowana przez użytkowników lokali we własnym zakresie - koszty refundacji |
Zał. Nr 3 dostępny w Administracji |
50 000 |
IV |
Roboty dekarskie |
Ogółem: |
235 000 |
|
Remont kapitalny dachu |
ul. Wrocławska 40, 42, 44 |
140 000 |
II-III |
Remont kapitalny dachu |
ul. Wrocławska 46, 48 |
95 000 |
II-III |
Roboty tynkarsko-murarskie |
Ogółem: |
7 000 |
|
Naprawa ubytków betonu i ubytków tynku na balkonach: koszt materiału (wykonanie: konserwatorzy Administracji) |
Dotyczy budynków osiedla wg bieżących zgłoszeń |
7 000 |
I-IV |
Roboty instalacyjne c.o. |
Ogółem: |
2 000 |
|
Drobne roboty remontowe instalacji c.o., wymiana zaworów termostatycznych (wykonanie: ZC) |
Teren Osiedla |
2 000 |
I-IV |
Remonty instalacji domofonowej |
Ogółem: |
2 140 |
|
Naprawa instalacji domofonowej (drobne naprawy, wymiana kaset przywołań) |
Teren Osiedla |
2 140 |
I-IV |
Roboty elewacyjne |
Ogółem: |
1 100 000 |
|
Remont kapitalny balkonów - kontynuacja z 2010 r. - przejściowe finansowanie z funduszu część B |
ul. Lubuska 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21 |
600 000 |
I-IV |
Remont kapitalny balkonów wraz z czyszczeniem, malowaniem elewacji i dociepleniem przyziemia w oparciu o projekt budowlany (I etap) |
ul. Kujawska 1, 1a, 1b, 1c ul. Wiślana 2, 2a, 2b |
500 000 |
II-IV |
Mała architektura |
Ogółem: |
178 000 |
|
Wykonanie (budowa) miejsc postojowych |
ul. Łużycka 2, 2a, 4, ul. Karpacka 11, 13 |
25 000 |
II-III |
Naprawa urządzeń zabawowych placów zabaw i urządzeń sportowych |
Place zabaw |
10 000 |
II-III |
Wykonanie wycinki suchych drzew oraz nasadzeń zgodnie z Decyzją UM Katowice |
Teren Osiedla |
30 000 |
I-IV |
Wykonanie obudowy istniejącego śmietnika (zadaszenie i zamknięcie) |
ul. Kujawska 6b |
2 000 |
II |
Remont nawierzchni chodnika |
ul. Łużycka 2, 2a, 4 |
25 000 |
III |
Zagospodarowanie terenu (po placu zabaw) pod miejsca postojowe i zieleniec - strona południowa |
ul. Podhalańska 8, 10
ul. Sandomierska 12, 14
|
10 000 |
II |
Renowacja skweru J. Kocurka |
ul. Kujawska 3, 3a, 3b, ul. Lubuska 12, 14 |
30 000 |
III |
Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu (reorganizacja komunikacji samochodowej wraz ze zwiększeniem miejsc postojowych) |
ul. Wrocławska 40, 42, 44 |
6 000 |
III-IV |
Remont nawierzchni dojazdu i dojścia pieszego przed lokalem użytkowym (bank) |
ul. Wiślana 2 |
20 000 |
III |
Remont nawierzchni placu zabaw |
ul. Lubuska 4, 6, 8, 10
ul. Lubuska 12, 14
|
20 000 |
II-III |
Remonty dźwigów |
Ogółem: |
140 000 |
|
Remonty bieżące i kapitalne (wynikające z zaleceń UDT) |
Budynki wysokie w zasobach osiedla |
140 000 |
I-IV |
Inne roboty |
Ogółem: |
18 000 |
|
Montaż klimatyzacji w sali Klubu Spółdzielczego |
ul. Wrocławska 30 |
10 000 |
II |
Wykonanie odwodnienia liniowego (przy chodniku) po stronie południowej budynku |
ul. Kurpiowska 8 |
8 000 |
II |
Odpis na fundusz interwencyjny |
Ogółem: |
24 000 |
|
|