Szanowni Mieszkańcy
Administracja Osiedla Haperowiec uprzejmie informuje mieszkańców, że zgodnie z planem remontów na 2021, z dniem 25.01.2021 zostaną rozpoczęte prace remontowe w budynku przy ul. Sokolskiej 33, obejmujące w podstawowym zakresie roboty malarskie i posadzkarskie klatek schodowych i korytarzy, oraz związane z nimi prace zabezpieczające. Prace remontowe będą prowadzone w warunkach szczególnie utrudnionych z uwagi na równoległą bieżącą eksploatację mieszkań przez mieszkańców lokali, to też ze strony mieszkańców liczymy na konstruktywną współpracę i wyrozumiałość dla ewentualnych nieprzewidzianych okoliczności, by podjęte po ponad 50 letnim okresie eksploatacji prace przebiegły sprawnie, a ich efekt przyczynił się do poprawy bezpieczeństwa zamieszkania i zadowolenia z poprawy warunków bytowania. Prace będą realizowane etapowo, sukcesywnie, obejmując między innymi:
- zabezpieczenie drzwi wejściowych do lokali (folie ochronne)
- naprawę i uzupełnienie tynków wewnętrznych klatek schodowych i korytarzy wraz z wykonaniem gładzi
- malowanie ścian (technologia natrysku kropelkowego)
- malowanie sufitów
- malowanie instalacji wewnętrznych i jej elementów (zlokalizowanych na terenie objętym remontem)
- malowanie balustrad klatek schodowych wraz z montażem nowego pochwytu (wymiana)
- rozebranie istniejących posadzek z pcv i cokolików na wszystkich kondygnacjach
- przygotowanie podłoża pod nową posadzkę
- wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikiem
- demontaż starych i montaż nowych drzwi do pomieszczeń technicznych i gospodarczych
- demontaż istniejących i montaż nowych drzwi p.poż. do zsypów wraz z odmalowaniem tych pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach
- wywiezienie gruzu oraz mycie i sprzątanie
Kolejność prac w budynku uwzględnia potrzeby technologiczne i określona została z intencją możliwego ograniczenia uciążliwości dla ogółu mieszkańców, toteż prace będą prowadzone w ten sposób, że: rozpoczną się od korytarzy ostatniej kondygnacji obejmując trzy sąsiadujące ze sobą piętra jednocześnie, z przemieszczaniem frontu robót w kierunku do parteru, tak by uciążliwości w korzystaniu z komunikacji były jak najmniejsze.
W następnych etapach prace będą kontynuowane na klatkach awaryjnych.
Według założeń okres realizacji całości przedsięwzięcia (jeśli nie będzie nieprzewidzianych utrudnień) potrwa do około 31.12.2023. Termin warunkuje także życzliwe, sprzyjające wykonawstwo, zdyscyplinowanie mieszkańców, w tym podporządkowanie się przejściowym ograniczeniom.
Prace remontowe będą wykonywane przez wybraną w konkursie ofert firmę TERMO-ZEDBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie, ul. Bieruńska 55A.
Telefony kontaktowe Kierownik budowy: Andrzej Tylka 601 095 535 Inspektor nadzoru KSM: Wojciech Czyszek 32 208 48 45 Administracja Osiedla HPR: 32 251 25 93
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy
|