W 2004 roku uchwałą Zarządu Spółdzielni utworzony został Dział Obsługi Technicznej, którego specjaliści, posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane wykonują zgodnie z wymogami artykułu nr 62 Prawa Budowlanego roczne, pięcioletnie oraz doraźne kontrole stanu technicznego będących w zasobach Spółdzielni budynków i budowli.

 

Po zakończeniu kontroli są sporządzane w oparciu o dokumentację fotograficzną protokoły z opisem poszczególnych elementów oraz zaleceniami, których celem jest utrzymanie kontrolowanych obiektów w należytym stanie technicznym.

 

Powyższe protokoły są przekazywane Administracjom i Radom Osiedli, co jest podstawą do przygotowywania planów remontów na następne lata.

 

Sprawdzana jest też realizacja zaleceń z poprzednich kontroli wraz ze sporządzaniem stosownych informacji dla Zarządu Spółdzielni.

 
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji: Polityka prywatności (Cookies-RODO)