Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz UPC Polska Sp. z o.o. informują użytkowników lokali wyposażonych w gniazda zbiorczej instalacji kablowej UPC posiadających tzw. „Pakiet Minimalny" dla spółdzielni, że zostały przeprowadzone zmiany częstotliwości kanałów i w przypadku zaniku programów: Polsat HD, TVN 7 HD, TV Puls HD, Tele5 HD, PULS 2 HD, Fokus TV HD, Stopklatka TV HD, TV4 HD należy ponownie wyszukać kanały w ustawieniach telewizora. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Instrukcja wyszukiwania niekodowanych kanałów CYFROWYCH dla odbiorników TV z wbudowanym tunerem telewizji cyfrowej DVB-C.
- Upewnij się, że kabel antenowy z sygnałem UPC jest podłączony do odpowiedniego gniazda w Twoim telewizorze.
- Włącz odbiornik TV i wybierz w menu wyszukiwanie kanałów CYFROWYCH w sieci KABLOWEJ (sprawdź w instrukcji telewizora, jak wyszukać kanały). Uwaga: Wybierz wyszukiwanie pełne, aby wyszukać wszystkie kanały.
- W zależności od modelu telewizora, może pojawić się ekran z listą operatorów. Wybierz „UPC", a następnie wprowadź odpowiednie parametry zgodnie z poniższymi danymi i rozpocznij wyszukiwanie kanałów.
Województwo: Śląskie
Identyfikator Sieci (Network ID) 43156
Częstotliwość 146 [MHz] lub 146000 [kHz]
Modulacja QAM 256
Szybkość transmisji symboli 6900 [kS/s]
Instrukcja dostępna również do wydrukowania w formacie .pdf
http://www.upc.pl/pdf/Instrukcja_wyszukiwania_niekodowanych_kanalow_cyfrowych.pdf
Odbiór niekodowanych kanałów cyfrowych jest możliwy z wykorzystaniem telewizora z wbudowanym tunerem/dekoderem cyfrowej telewizji kablowej DVB-C w standardzie MPEG-2 (kanały SD) / MPEG-4 (kanały HD).
W razie awarii, braku sygnału lub problemów z dostrojeniem i zaprogramowaniem posiadanych odbiorników możecie Państwo skorzystać telefonicznie z informacji Serwisu Technicznego UPC.
813-813-813 - następnie na klawiaturze wybierz (1 klient UPC), następnie wybierz (2 wsparcie i awarie techniczne), poczekaj i wysłuchaj trzech informacji automatycznych o logowaniu numeru klienta, następnie po komunikacie wybierz (1 klient indywidualny) poczekaj na sygnał i zgłosi się konsultant Serwisu Technicznego UPC.
Prosimy przedstawić się jako mieszkańcy KSM posiadający tzw. „Pakiet Minimalny" UPC dla spółdzielni. Weryfikacja przez konsultanta Serwisu Technicznego UPC następuje po podaniu adresu użytkownika.
|