2019-06-05

Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa oraz UPC Polska Sp. z o.o. informują użytkowników lokali wyposażonych w gniazda zbiorczej instalacji kablowej UPC posiadających tzw. „Pakiet Minimalny" dla spółdzielni, że zostały przeprowadzone zmiany częstotliwości kanałów i w przypadku zaniku programów: Polsat HD, TVN 7 HD, TV Puls HD, Tele5 HD, PULS 2 HD, Fokus TV HD, Stopklatka TV HD, TV4 HD należy ponownie wyszukać kanały w ustawieniach telewizora. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

 

Instrukcja wyszukiwania niekodowanych kanałów CYFROWYCH dla odbiorników TV z wbudowanym tunerem telewizji cyfrowej DVB-C.

  1. Upewnij się, że kabel antenowy z sygnałem UPC jest podłączony do odpowiedniego gniazda w Twoim telewizorze.
  2. Włącz odbiornik TV i wybierz w menu wyszukiwanie kanałów CYFROWYCH w sieci KABLOWEJ (sprawdź w instrukcji telewizora, jak wyszukać kanały). Uwaga: Wybierz wyszukiwanie pełne, aby wyszukać wszystkie kanały.
  3. W zależności od modelu telewizora, może pojawić się ekran z listą operatorów. Wybierz „UPC", a następnie wprowadź odpowiednie parametry zgodnie z poniższymi danymi i rozpocznij wyszukiwanie kanałów.

          Województwo: Śląskie

          Identyfikator Sieci (Network ID) 43156

          Częstotliwość 146 [MHz] lub 146000 [kHz] 

          Modulacja QAM 256

          Szybkość transmisji symboli 6900 [kS/s]

 

Instrukcja dostępna również do wydrukowania w formacie .pdf

http://www.upc.pl/pdf/Instrukcja_wyszukiwania_niekodowanych_kanalow_cyfrowych.pdf

 

Odbiór niekodowanych kanałów cyfrowych jest możliwy z wykorzystaniem telewizora z wbudowanym tunerem/dekoderem cyfrowej telewizji kablowej DVB-C w standardzie MPEG-2 (kanały SD) / MPEG-4 (kanały HD).

 


 

W razie awarii, braku sygnału lub problemów z dostrojeniem i zaprogramowaniem posiadanych odbiorników możecie Państwo skorzystać telefonicznie z informacji Serwisu Technicznego UPC.

 

813-813-813  - następnie na klawiaturze wybierz (1 klient UPC), następnie wybierz (2 wsparcie i awarie techniczne), poczekaj i wysłuchaj trzech informacji automatycznych o logowaniu numeru klienta, następnie po komunikacie wybierz (1 klient indywidualny) poczekaj na sygnał i zgłosi się konsultant Serwisu Technicznego UPC.

 

Prosimy przedstawić się jako mieszkańcy KSM posiadający tzw. Pakiet Minimalny" UPC dla spółdzielni. Weryfikacja przez konsultanta Serwisu Technicznego UPC następuje po podaniu adresu użytkownika.



     

 
 
Wiadomości


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji: Polityka prywatności (Cookies-RODO)